Verzending

BEZORGEN & OPHALEN 

Bij Saint Steve kan je je bestelling laten verzenden hoe jij dat wilt. Al onze verzendingen worden verzorgd door PostNL. 

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag. Bestel je op vrijdag na 17.00 uur of in het weekend, dan verzenden we je bestelling de eerstvolgende werkdag. Als wij je bestelling niet (op tijd) kunnen leveren, nemen we binnen 1 werkdag contact met je op. 

  1. Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen in Nederland en België worden gratis bezorgd. Voor extra services van PostNL zijn kosten van toepassing. 

  1. Uit welke verzendwijzen kan ik kiezen?

In Nederland kan je je bestelling laten bezorgen op je huis- of werkadres of ophalen bij een PostNL locatie of pakketautomaat. Sommige bestellingen worden bezorgd met een brievenbuspakje inclusief track & trace. Ook kan je zelf aangeven welke dag je het pakket wilt laten bezorgen. We bieden tegen betaling ook extra services van PostNL aan, zoals extra vroeg ophalen en avondlevering. 

  1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Al onze bestellingen worden verstuurd met PostNL of wanneer sprake is van verzendingen buiten Nederland en België door één van haar partners. In Nederland en naar de voornaamste bestemmingen in het buitenland zijn de bestellingen te volgen via Track & Trace.

Controleer bij ontvangst altijd of je pakket ongeopend en onbeschadigd is. Bij geen gehoor wordt de bestelling een tweede keer aangeboden. Dit kan je zelf aanpassen. Meer informatie over deze service vind je op Postnl.nl.

Wanneer een tweede aflevering niet mogelijk is kan de bestelling opgehaald worden op een van de PostNL postkantoren. Buiten Nederland is ophalen niet mogelijk, kies in het buitenland altijd voor een leveringsadres waar de bestelling in ontvangst kan worden genomen. 

  1. Heb je een vraag?

E-mail naar sales@lexson.com
Bel naar +31 (0)76 522 3186